Link in mail werkt niet, kan mijn E ticket niet ophalen en laden in de NS app op mijn mobiel. Reis vandaag om 16.00 uur, hoe nu verder??
beantwoord
Link om E ticket op te halen werkt niet.
Beste antwoord door Robert B
Loes schreef:
Als ik een reiziger in de app een eticket zie bestelling, wordt die na betaling direct geladen in de app. Ook krijgt de reiziger er nog een mail van. De mail heeft vaak een vertraging, maar ik heb toch echt vaak met "boefjes" te maken die ff snel een kaartje kopen.
Gaat het dan om een Jongeren Dagkaart Daluren? Dat lijkt inderdaad een ‘in-app’ aankoop te zijn.
Bij andere e-tickets is er nog een handeling nodig (downloaden of importeren in de app) maar daarvoor hoef je als het goed is inderdaad niet op de de e-mail te wachten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.