Skip to main content
beantwoord

Treinticket kwam vertraagd in mail

  • 17 september 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Hey,

Ik kocht gisteren om 10.50 een treinticket om de trein van 11.20 te kunnen nemen van rotterdam naar utrecht. Dit ticket kwam echter pas aan om 11.27 dus ik moest via mijn OV reizen. Kan ik hier een vergoeding voor krijgen want deze rit heb ik nu dubbel betaald.

 

Mvg,

Fivec

Beste antwoord door Tomas NS

Hoi Fivec en welkom bij onze Community.

Jammer om te lezen dat je ticket net niet op tijd binnen kwam. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Zij kijken graag even mee naar de opties.

Bekijk origineel

2 reacties

Tomas NS
  • Oud Moderator
  • 639 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2022

Hoi Fivec en welkom bij onze Community.

Jammer om te lezen dat je ticket net niet op tijd binnen kwam. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Zij kijken graag even mee naar de opties.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13502 reacties
  • 17 september 2022

Balen dat het ticket niet op tijd kwijt. Maar als je een ov-chipkaart hebt, waarom kies je dan voor een e-ticket? Ging het om een jongerenkaart, vraag dan de kosten van de reis van de ovchipkaart terug als dat duurder was.


Reageer