Goedenavond,
ik heb rond 22.00 uur 2 kaartjes bestelt zodat ik morgen een dagje weg kon, nu is de datum op 11 november gezet. Kan hier wat mee gedaan worden? Anders heb ik 15,20 betaald voor iets wat ik niet heb kunnen gebruiken.
mvg Cynthia
Goedenavond,
ik heb rond 22.00 uur 2 kaartjes bestelt zodat ik morgen een dagje weg kon, nu is de datum op 11 november gezet. Kan hier wat mee gedaan worden? Anders heb ik 15,20 betaald voor iets wat ik niet heb kunnen gebruiken.
mvg Cynthia
Beste antwoord door Thom
Dit is niet helemaal juist. Als iemand per ongeluk een kaartje laat op de avond heeft besteld voor dezelfde dag en het is niet meer in redelijkheid te gebruiken dan kan, let wel kan, Klantenservice nog wel eens coulant zijn. Dit is inderdaad een van de zeer weinige uitzonderingen. Het is geen recht.
Klantenservice is er 24 uur per dag en ik zou even bellen: 030 7515155. Hou de tickets bij de hand. Het is goed mogelijk dat u een nieuwe krijgt,
Het is het proberen waard, vijftien euro weggegooid is zonde, maar de kans op fraude is hier heel gering. Het beleid van NS is dat als fraude mogelijk is met e-tickets het geld niet wordt teruggegeven en dit kunt u gewoon voorleggen aan Klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.