ik heb op 19 november gereisd retour Woerden Utrecht en s'morgens mijn meereiskorting aangezet. heb ook ook een bevestigingsmail van ontvangen.
korting is niet verrekend. zie mail
via de chat kom ik niet verder
Van Onderwerp Ontvangen Grootte
Nederlandse Spoorwegen Uw samenreiskorting is geactiveerd 19-11-2022 27 kB
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Chris08 en welkom bij de NS Community.
De Community zal je hier helaas niet mee kunnen helpen. Dit is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Met jouw vraag is contact met onze Klantenservice toch echt nodig.
Naast chatten kun je ook telefonisch contact op nemen, of via Facebook of Twitter. Alhoewel ik niet helemaal snap waarom je via de chat niet verder komt. Het kan uiteraard druk zijn momenteel dat een reactie even op zich laat wachten.
Goedemiddag Chris08 en welkom bij de NS Community.
De Community zal je hier helaas niet mee kunnen helpen. Dit is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Met jouw vraag is contact met onze Klantenservice toch echt nodig.
Naast chatten kun je ook telefonisch contact op nemen, of via Facebook of Twitter. Alhoewel ik niet helemaal snap waarom je via de chat niet verder komt. Het kan uiteraard druk zijn momenteel dat een reactie even op zich laat wachten.
Er komen (op o.a. Twitter) de laatste tijd wel meer berichten voorbij waarbij korting (of vrij reizen) niet verrekend was. Klantenservice kan je wel helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.