We willen met een groep op het traject Enkhuizen - Hoorn reizen. We willen dan instappen op tussenliggend station Bovenkarspel Flora. Reizen dan naar Hoorn, vanaf Hoorn gaan we met alternatief vervoer (stoomtrein en boot) naar Enkhuizen. Daarna willen we dus het begin van het traject doen Enkhuizen - Bovenkarspel Flora. Kan dat op 1 kaartje (Enkh-Hoorn) of moet ik 2 kaartjes kopen (Bvkrspl flora -Hoorn en Enkh- bvkrspl flora)?
beantwoord
is het toegestaan om met een enkel treinkaartje op een tussenliggend station op te stappen en later op de dag het begin stuk van het traject af te leggen
Beste antwoord door mrfreeze
Da's een goeie. Volgens mij mag het officieel niet. Er wordt hier wel eens beweerd dat conducteurs eerdere controles van e-tickets kunnen zien, maar ik heb dat nooit vanuit NS zelf gehoord. Als dat zo is, dan zou een controle tijdens de 1e rit dus betekenen dat je bij een controle tijdens de 2e rit een probleem kan hebben.
Gezien de kosten van deze kaartjes zou ik het er denk ik niet op wagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.