Skip to main content
beantwoord

heb een enekele reis Tiel - Amersfoort gekocht en via SNS afgeboekt, maar geen E-ticket ontvangen om uit te printen.

  • 18 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Wel geld overgemaakt voor treinreis ****

enkele reis,

wel afgeboekt bij mijn SNS rekening, maar geen e-ticket om uit te printen ontvangen.

Afgeschreven op: *****

misschien heb ik iets  fout gedaan….
hoor het graag, aangezien ik morgen rond de klok van 10.00 uur met de trein vanaf Tiel naar AMERSFOORT

wil vertrekken.

Groeten Helga ****

****

 

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice; een medewerker van NS kan dan uw e-ticket opnieuw per mail versturen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13137 reacties
  • Antwoord
  • 18 augustus 2023

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice; een medewerker van NS kan dan uw e-ticket opnieuw per mail versturen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer