Skip to main content
beantwoord

verkeerde datum eticker besteld


Ik heb vandaag 2 treinkaartjes gekocht maar dat zou voor morgen moeten zijn. Kan ik mijn geld terug krijgen of het omruilen voor morgen?

Beste antwoord door MoDe

Als je de voorwaarden had gelezen die je aangevinkt hebt voor betaling dan had je geweten dat e-tickets na betaling niet meer gewijzigd kunnen worden en er geen restitutie mogelijk is.

Mocht je de tickets nog niet gedownload hebben dan loont het vaak de moeite om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4033 reacties
  • 6 mei 2024

Ik ben bang van niet. Neem anders contact op met de klantenservice.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13443 reacties
  • Antwoord
  • 6 mei 2024

Als je de voorwaarden had gelezen die je aangevinkt hebt voor betaling dan had je geweten dat e-tickets na betaling niet meer gewijzigd kunnen worden en er geen restitutie mogelijk is.

Mocht je de tickets nog niet gedownload hebben dan loont het vaak de moeite om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.


Reageer