Hallo, op 12 sept. heb ik twee tickets online gekocht van Oss West naar Rotterdam Centraal voor op zaterdag 14 Sept, helaas heb ik de datum schijnbaar niet goed ingevuld want ik kreeg tickets voor op 12 Sept. Hoofdwaarschijnlijk mijn fout, dus ik bel met de helpdesk maar die kunnen niks voor mij doen. Alles kan digitaal geregeld worden maar een klein foutje zoals de datum veranderen of geld terugstorten zodat ik nieuwe tickets kan bestellen schijnt onmogelijk te zijn, vette pech dus, schade 43,20 euro. Kijk, zo leer je met de trein reizen wel af, Waardeloos NS.
beantwoord
Klein foutje, dure grap, NS kan niks voor mij doen.
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Theoss,
Het probleem is dat de tickets niet ongeldig te maken zijn. Je zou er dus alsnog mee kunnen reizen. Als je je geld terug zou krijgen, is de kans op fraude natuurlijk erg groot.
Wel erg zuur inderdaad.
Voor een volgende keer zou ik aanraden om met je bankpas te reizen. Er is geen enkel voordeel aan het kopen van een vol tarief e-ticket. Zie voor meer informatie over het reizen met bankpas: https://www.ns.nl/klantenservice/betalen/ovpay.html
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.