Hoi, ik heb bovengenoemd abonnement, sinds twee maanden maar ik heb er nog niet mee gereisd. Al wel betaald. Op de factuur wordt het juiste kaartnummer vermeldt maar in mijn NS account zie ik het niet terug. Hoe koop ik morgen nu een kaartje voor de trein waarbij ik gebruik maat van de 40% korting. Graag jullie antwoordt.
NS Flex Dal voordeel
Beste antwoord door Thom
U koopt geen kaartje, u checkt in en krijgt als u dat doet in de daluren automatisch veertig procent korting. De rekening met korting voor de reis komt achteraf en die wordt automatisch afgeschreven. Als uw abonnement geldig is, gaat alles automatisch en u hoeft zich nergens druk te maken over het kopen van een kaartje. Dat hoeft niet meer.
Morgen zijn er alleen maar daluren. Op zaterdag en zondag reist u altijd met korting. In- en uitchecken bij dezelfde vervoerder moet altijd.
Het display geeft bij inchecken als melding ‘Reizen op rekening’. Dan gaat het goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.