Is hier misschien een moderator aanwezig die mij verder kan helpen?
Vanmorgen om 9.00 uur heb ik NS Flex Weekend Vrij op een bestaande OV-chipkaart besteld en betaald. De bevestigingsmail bleef uit. De klantenservice vertelde mij om 10.00 uur dat ik nog even moest wachten. Ik zou om 12.00 uur reizen en kon om 11.30 uur opnieuw contact opnemen. De wachttijd was toen zo lang dat ik er bij de chat niet doorkwam. Telefonisch werd mij verteld dat ik een e-ticket kon kopen en de kosten maandag terug kon vragen.
Vanavond nog steeds geen mail. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker heeft het abonnement opnieuw besteld. Dat hielp niet. Toen ik dat aangaf, ging ze verder kijken. Na een half uur werd de chat verbroken. De totale chat heeft twee uur geduurd.
Nog steeds geen oplossing dus voor morgen. Is hier een moderator die me een couponcode voor een dagkaart kan geven die morgen geldig is? Bestelnummer is R01_0250351007. Een betaalbewijs en een overzicht van de chatgeschiedenis kan ik desgewenst aanleveren.
Iets van een goedmakertje voor het in totaal 4 uur lange contact met de klantenservice zou ik ook wel op prijs stellen.