Skip to main content
beantwoord

helderheid bij reizen met een Flex abbo

  • 2 februari 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Het stoort mij enorm dat er geen info staat op de display bij in- en uitchecken. Niet over de kosten van een rit, niet over de periode waarin je reist (dal of spits), niets.
Dat was eerder wel zo bij mijn dalvrij abonnement.
Daarnaast is er nauwelijks overzicht in de kosten bij het reizen met tram /metro/ bus. Wederom zegt de display niets, en bij de maandafrekening alleen de vermelding ‘Q-bus”, zonder datum of traject.

Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar dalvrij, dat is helaas niet meer mogelijk.

Wanneer krijgen de Flex reizigers een beter overzicht? Ik ben hier erg ontevreden over.

Beste antwoord door Tochjo

Conny133 schreef:

bij de maandafrekening alleen de vermelding ‘Q-bus”, zonder datum of traject

De maandelijkse factuur bestaat uit verschillende pagina's. Op de eerste pagina worden alleen de totalen per vervoerder gegeven, maar op de volgende pagina's is te zien op welke dag, met welke lijn en tussen welke haltes gereisd is.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 2 februari 2025

In mijnNS kun je een overzicht vinden, bij een OV- automaat van de laatste transacties en bij OV-chipkaart als je daar een account hebt.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 3 februari 2025
Conny133 schreef:

bij de maandafrekening alleen de vermelding ‘Q-bus”, zonder datum of traject

De maandelijkse factuur bestaat uit verschillende pagina's. Op de eerste pagina worden alleen de totalen per vervoerder gegeven, maar op de volgende pagina's is te zien op welke dag, met welke lijn en tussen welke haltes gereisd is.


Reageer