Je zou er toch helemaal wild van worden, dat verstoppertje spelen achter de “privacy” regelgeving….
Nu wil het geval dat mijn buur een buitenlandse komaf heeft en graag met mij mee wilde reizen, zogezegd zo gedaan en een flex abonnement afgesloten via internet, pasje thuis en klaar is Kees!
NU wil mijn buur dat niet meer en omdat mijn buur geen Nederlands spreekt en ik het abonnement af gesloten heb, is het normaal dat ik het ook “even” stop zet….
Dat had je gedacht!
- Je kunt kunt opzeggen via inlog pagina (als je een account aan hebt gemaakt) of je belt met NS
- na de gebruikelijke verificatie en uitleg van mijn kant, krijg je alst antwoord: Zit de persoon naast je? Als je daarop nee zeegt dan moet je alsnog een keer terug bellen met de persoon naast je zodat die persoon de stopzetting kan bevestigen! (LET WEL; MIJN BUUR SPREEKT ABSOLUUT GEEN NEDERLANDS)
Gevolg is dat je onverricht ter zake weer terug moet bellen op een moment dat jou buur wel bij je is…..
¿Hoe moeilijk is het om anno 2025 een pagina te maken waarop je een kunt annuleren via jou persoonlijke gegevens die je vervolgens moet bevestigen via een email? (Dit is zowieso de standaard procedure want ook al spreek je met iemand van NS dan moet je nog bevestigen via een email en vervolgens naar een automaat gaan van de NS om dan pas definitief jou abonnement stop te zetten!)
Kortom, deze bodemloze subsidie put genaamd NS, eigendom van de Nederlandse staat, heeft het nodig om zijn klanten op deze vervelende manier van doen te ergeren en te kleineren. Het is een ziekte, dat verstoppertje spelen achter de privacy wetgeving, mensen onnodig lastig vallen en het leven verzuren, dat is mijn ongezouten mening.