Hi NS,
Ergens in een subsubsubmenu van de reisassistentiefunctie in de NS-app kwam ik laatst het Whatsappnummer van reisassistentie tegen! Nu is het vrij onduidelijk waar je die voor mag gebruiken. Maar wat houdt jullie tegen om dit nummer structureel in te gaan zetten zodat gebruikers van reisassistentie bijvoorbeeld hun plek in de trein of wijzigingen in verstoringen kunnen doorgeven? Uiteraard verloopt het boeken dan gewoon telefonisch, via de site of app. Maar als je reisassistentie onderweg belt, moet je vaak al je personalia doorgeven terwijl je tussen allemaal andere mensen staat. En het is natuurlijk inmiddels 2023.
Whatsappnummer van reisassistentie: structureel gaan gebruiken voor communicatie?
Beste antwoord door Aurora NS
Het heeft wat graafwerk gekost, maar ik ben er uit.
Dit nummer bestaat inderdaad, en hier kun je voornamelijk wijzigingen doorgeven. Dit nummer is echter niet structureel 24/7 bereikbaar, vandaar dat het niet actief wordt ingezet.
Over het algemeen is er iemand die dienst heeft tot 17:00. Daarna staat er wel iemand als back up, maar worden er ook andere werkzaamheden verricht naast die dienst.
Je kunt dus in principe altijd gebruikmaken van het nummer. Het kan alleen zijn dat het lang duurt voordat er een antwoord komt. Niet echt wenselijk als het gaat om een spoedgeval voor iemand die al onderweg is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.