Ik heb op 17-04-2024 2 claims ingediend aangezien ik mijn OV met studentenreisporduct was vergeten en ik richting school moest. We zijn nu bijna 1,5 maand verder en nog geen reactie gehad. Ook kunnen ze me geen duidelijk antwoord geven wat de huidige situatie ervan is. Vervolgens geeft NS aan dat ik naar DUO moet gaan en DUO geeft aan dat ik naar de NS moet. De klantenservice weet te weinig om hier uitspraken over te doen dus ik hoop dat een NS moderator mij hier meer duidelijkheid over kan geven of direct contact met mij kan nemen.
beantwoord
Claim Onduidelijkheid
Beste antwoord door Lorena NS
Henkpeetersen schreef:
Maar hoe kan het dat NS naar DUO verwijst in dit geval??
Ik denk dat dit een misverstand is geweest. Het Studentenreisproduct is van DUO, maar wanneer je deze vergeet en met NS gaat reizen, kun je hiervoor wel één keer per jaar bij NS geld terugvragen. Dus uiteraard excuses voor dit kastje-muur verhaal.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.