Zondag 6 april naar concert in Amersfoort ,probeer je goedkope kaartjes te scoren . 4 retour tickets voor 60 eur ,netjes . Krijg ik net te horen concert is afgelast. Kijk je op de voorwaarden van eticket en lees je dat je de tickets niet kunt retourneren. Zo ben je nog duur uit en ook vreemd dat je 5 dagen van te voren niet kunt annuleren. Zijn tickets in de avond/nachturen dus ook niet geschikt om te gaan winkelen oid . Het concertkaartjes blijft gewoon geldig voor een nieuwe datum, de ns is nog niet zover dat je een ticket kunt annuleren of verzetten . Leert mij dat op tijd boeken geld kost .
beantwoord
E ticket niet retourneerbaar ?
Beste antwoord door Rene74
Heel spijtig. Maar bij aankoop van de tickets wordt toch vermeld dat annuleren niet mogelijk is? Bij aankoop gaat u dan hiermee akkoord.
NS kan de tickets niet ongeldig maken, geld teruggeven of de datum verzetten, want u zou dan met het oorspronkelijke ticket dat gedownload is of uitgeprint dan gewoon toch alsnog kunnen reizen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.