Beste NS, een collega van mij gaf aan dat in de eerste 3 weekend groot onderhoud is bij weespnaarden Bussum en er geen trein rijden tussen Hilversum en Amsterdam.
Op de werkzaamheden pagina en bij ProRail zie ik dit niet aangekondigd en aangezien dit al zou spelen over 5 weken ga ik er vanuit dat ik niet ineens 3 weken niet met de trein kan.
Op internet staat bij ProRail wel een bericht van meer dan een jaar oud dat de werkzaamheden nodig zijn deze zomer. Maar nergens dus een aankondiging bij de werkzaamheden informatie.
Voor de zekerheid toch even de vraag, kan ik ook in augustus gewoon met de trein tussen Hilversum en Amsterdam.
beantwoord
Onderhoud naarden bussum in augustus
Beste antwoord door Tochjo
Ik zie in dit document (te vinden op deze pagina) wel dat er van 3 tot en met 25 augustus werkzaamheden zijn op Hilversum-Weesp en van 14 tot en met 20 augustus op Amsterdam Centraal-Weesp. Bovenaan het document staat dat de lijst zich beperkt tot werkzaamheden waarbij omreizen of extra overstappen noodzakelijk is of vervangend busvervoer wordt ingezet, dus gewoon met de trein zal er vermoedelijk niet inzitten.
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.