Skip to main content
beantwoord

rechtstreekse verbinding Amsterdam Etten-Leur

Gisteren was er eenmalig een rechtstreekse trein van Amsterdam naar Etten-Leur en Roosendaal. Ik zie die verbinding daarna nooit meer. Weet iemand waarom dit was en of dit terug komt?

Beste antwoord door Thom

Het is zeer tijdelijk en vanwege werkzaamheden elders. Een trein gaat zelfs naar Gouda volgens ​@Robert B , maar het is maar voor even en komt normaal gesproken niet terug. Soms is het handig, ik kan zelf van Gouda naar Eindhoven zonder overstap. Alles in het leven is echter tijdelijk, ;-) Het komt mogelijk een keer terug als dit bij werkzaamheden weer een goede oplossing is, maar veelal zal het niet zo zijn.

Bekijk origineel

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25071 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2025

Het is zeer tijdelijk en vanwege werkzaamheden elders. Een trein gaat zelfs naar Gouda volgens ​@Robert B , maar het is maar voor even en komt normaal gesproken niet terug. Soms is het handig, ik kan zelf van Gouda naar Eindhoven zonder overstap. Alles in het leven is echter tijdelijk, ;-) Het komt mogelijk een keer terug als dit bij werkzaamheden weer een goede oplossing is, maar veelal zal het niet zo zijn.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 16 maart 2025
Thom schreef:

Ah, toch vanwege werkzaamheden dus, dank je wel voor je reactie 😊

Reageer