Ik moet 2 april naar Hilversum sportpark, maar als ik op de reisplanner kijk zie dat er stopbussen rijden. Heeft iemand er ervaring mee en hoe zit met in en uitchecken en ik weet niet zeker of de 40% dan mee pakt
Ik moet 2 april naar Hilversum sportpark, maar als ik op de reisplanner kijk zie dat er stopbussen rijden. Heeft iemand er ervaring mee en hoe zit met in en uitchecken en ik weet niet zeker of de 40% dan mee pakt
Beste antwoord door Momo
Meer info op https://www.ns.nl/klantenservice/werkzaamheden/werk-aan-het-spoor.html
Reis je met een NS-bus?
Check dan uit op het station waar je de trein uitstapt en overstapt op de bus. Bij de bus staat een tijdelijke in- en uitcheckpaal. Hier check je opnieuw in en op je bestemming check je uit bij de bushalte.Als je verder reist met de trein, check dan weer in op het station waar je in de trein stapt.
Dat in en uitchecken bij de tijdelijke paaltjes bij de bus is met name belangrijk bij stations met poortjes, bij stations met paaltjes kun je het achterwege en ingecheckt blijven vanaf je eerste incheck. Weet je niet of een station poortjes of paaltjes heeft, check dan altijd in en uit bij de bus, zo voorkom je dat je nog ingecheckt ben wanneer je opnieuw moet inchecken bij een station met poortjes
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.