bij het concert van Bruce Springsteen, in de ArenA, moesten we 2 nummers vroeger weg omdat we anders de trein niet konden halen. Waarom worden bij zulke evenementen niet extra treinen en vooral wat later, ingezet bv. naar het Oosten des lands. Dit is echt lonend volgens mij.
treinen na concert
Beste antwoord door Tamzin
bij het concert van Bruce Springsteen, in de ArenA, moesten we 2 nummers vroeger weg omdat we anders de trein niet konden halen. Waarom worden bij zulke evenementen niet extra treinen en vooral wat later, ingezet bv. naar het Oosten des lands. Dit is echt lonend volgens mij.
Omdat NS niet op eigen kosten extra treinen gaat laten rijden en de organisatoren de kosten van extra treinen ook niet willen betalen.
Het idee dat extra treinen zichzelf zouden bedruipen is een illusie. Dat zou misschien zo zijn als iedereen een kaartje tegen vol tarief zou kopen maar niet als de reizigers zoals bij de meeste concerten grotendeels reizen op een studenten-ov, een jongerenticket of allerlei kortingkaarten.
Verder kun je je afvragen waarom in Nederland concerten altijd zo laat moeten beginnen. In andere landen begint het vaak om 19 uur zodat iedereen nog op een normale tijd thuis kan zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.