Ik heb een daluren abonnement en als ik ingelogd ben en naar mijn producten ga krijg ik te zien dat ik geen producten heb. Beetje raar want ik heb net de factuur gekregen van het abonnement.
En ik wil het graag opzeggen
Ik heb een daluren abonnement en als ik ingelogd ben en naar mijn producten ga krijg ik te zien dat ik geen producten heb. Beetje raar want ik heb net de factuur gekregen van het abonnement.
En ik wil het graag opzeggen
Beste antwoord door Maxime NS
Hallo Abonnement, welkom op de NS Community.
Opzeggen kan via onze klantenservice. Via je Mijn NS-account op de site zou je wel je abonnement moeten kunnen zien en kunnen wijzigen. Als dat niet mogelijk is, dan kan onze klantenservice dat ook even voor je nakijken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.