abonnement | NS Community
beantwoord

abonnement

  • 30 December 2022
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Goedendag,

 

er is deze maand geld afgeschreven van mijn rekening terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd. Graag dit intern regelen aub. De machtiging dient geannuleerd te worden. 
 

contact via de mail aub omdat ik op vakantie ben. Afz Z.Mellah

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 30 December 2022, 08:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult dus telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Waarschijnlijk heb je na opzegging het abonnement niet van jouw kaart gehaald bij een automaat. Zolang het abonnement op jouw kaart staat blijft het abonnement doorlopen. Je zult de kosten dan moeten betalen.

vandaag abonnement opgezegd en nieuw gekocht met keuzedagen, wanner volgt restitutie van oude abonnement

Badge +3

vandaag abonnement opgezegd en nieuw gekocht met keuzedagen, wanner volgt restitutie van oude abonnement

Dat zal een weekje zijn, geloof dat er 15 dagen voor staat.

Reageer