Goedendag,
er is deze maand geld afgeschreven van mijn rekening terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd. Graag dit intern regelen aub. De machtiging dient geannuleerd te worden.
contact via de mail aub omdat ik op vakantie ben. Afz Z.Mellah
Goedendag,
er is deze maand geld afgeschreven van mijn rekening terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd. Graag dit intern regelen aub. De machtiging dient geannuleerd te worden.
contact via de mail aub omdat ik op vakantie ben. Afz Z.Mellah
Beste antwoord door MoDe
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult dus telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Waarschijnlijk heb je na opzegging het abonnement niet van jouw kaart gehaald bij een automaat. Zolang het abonnement op jouw kaart staat blijft het abonnement doorlopen. Je zult de kosten dan moeten betalen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.