r staat een automatische incasso klaar voor mijn vader voor een abonnement. Echter hij is verregaand dement en komt de deur niet uit.
Ik kan nergens enige communicatie vinden hoe dit op te zeggen.
Zoekend op de NS site moest ik een een moijn NS account aanmaken.
Daar vind ik echter geen enkel abonnement terug.
Een chatsessie leverde ( met uren vertraging tussen vraag en antwoord) slecht het antwoord op dat mijn vader alleen zelf op kan zeggen.
Ik denk dat ik nu de afschrijving voor een abonnement op een niet meer bestaande OV chipkaart maar moet storneren.?
beantwoord
Abonnement opzeggen voor demente vader
Beste antwoord door Erryt NS
Via de klantenservice behoren wij hier een uitzondering voor te maken. Andere uitzonderingen zijn andere medische noodzaken zoals slechthorend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.