Kan in tussentijd mijn abonnement opzeggen of wijzigen? Ik heb namelijk ontdekt dat het abonnement wat ik nu heb totaal niet voordelig is. Dit abonnement ( Dal Voordeel) heb sinds ik 1,5 week
Bij Flex kan dat tussentijds na een maand. Bedenk wel als u binnen een maand opzegt, uw voordeel wel achteraf wordt verrekend en u dus geen korting krijgt. Dat kan een nadeel zijn als u al heeft gereisd. Het wijzigen kan via Klantenservice.
Overigens is bij Dalvoordeel momenteel de eerste maand gratis. Teruggave levert dan geen enkel voordeel op en zelfs een nadeel als u toch nog reist.
Een wijziging naar een duurder abonnement in de eerste maand kunt u via de klantenservice waarschijnlijk wel geregeld krijgen.
DalVrdl kost slechts 5 eur/mnd, dus per dag minder als 20 ct.
ALS U wat duidelijker had gemeld wat U wel zou willen, had men mogelijk wat beter gericht advies kunnen geven. Zoals al gemeld; een UPgrade-dus naar duurder soort ABO lukt meestal wel door te bellen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.