Skip to main content
beantwoord

factuur

  • 15 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Dag, 

 

Ik heb een studentenov maar ik krijg nu wel een factuur van 15 euro, waarvoor is dit? 
 

groet, 

juul 

Beste antwoord door Tochjo

Dat is zonder nadere informatie lastig te zeggen. Een mogelijke reden is dat u het studentenreisproduct op een OV-chipkaart met NS Flex geplaatst hebt; die twee zijn niet goed te combineren. Een andere reden zou de huur van OV-fietsen kunnen zijn; die kosten vallen niet onder het studentenreisproduct.

Hebt u een Mijn NS-account? Dan kunt u daar bij Facturen een specificatie van de kosten vinden. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen waarvoor u moet betalen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13152 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2021

Dat is zonder nadere informatie lastig te zeggen. Een mogelijke reden is dat u het studentenreisproduct op een OV-chipkaart met NS Flex geplaatst hebt; die twee zijn niet goed te combineren. Een andere reden zou de huur van OV-fietsen kunnen zijn; die kosten vallen niet onder het studentenreisproduct.

Hebt u een Mijn NS-account? Dan kunt u daar bij Facturen een specificatie van de kosten vinden. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen waarvoor u moet betalen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer