Skip to main content

HTM


Ik heb gisteren een nieuw abbo besteld en heb per ongeluk RET, HTM aangevinkt. Ik wil dit uitzetten, waar dit ter doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3821 reacties
  • 18 maart 2025

Sorry maar als wij u willen helpen zult u toch iets meer info moeten geven. Dit is in de 1e plaats een NS Forum. Heeft u met NS Flex iets besteld. Of heeft u rechtstreeks bij HTM/RET besteld. Indien dat laatste het geval is, zit u hier verkeerd en zult u contact met hen moeten opnemen.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1743 reacties
  • 18 maart 2025

Als ik me niet vergis, is dat de optie: "ontvang informatie van RET/HTM" (uit mn hoofd). Een vinkje bij het afsluiten van een NS Flex abonnement, via de NS website.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper*
  • 748 reacties
  • 18 maart 2025
JurgenH schreef:

Als ik me niet vergis, is dat de optie: "ontvang informatie van RET/HTM" (uit mn hoofd). Een vinkje bij het afsluiten van een NS Flex abonnement, via de NS website.

Dat denk ik ook. Daar is niet heel veel aan te doen, behalve weer afmelden zodra je een nieuwsbrief ontvangt. 


Reageer