Als ik flex dalvoordeel neem om 23:00 uur op 13 maart is de ingangsdatum dan 13 maart? En als ik het neem op 14 maart om 00:01 ?
is de startdatum van een flex dalvoordeel abonnement gelijk aan de datum van wijziging?
Beste antwoord door henkputs
Ook nu na middernacht een flex basis omgezet naar weekendvrij (voor iemand anders die echt niet overweg kan met mijn ns), met het verwachte resultaat:
15-03-2025 0:33 - Procedure gestart.
0:37 - Schermafdruk Gegevens controleren. Ingangsdatum 14 maart 2025
0:39 - Schermafdruk Wijziging gelukt! Je abonnement gaat in op 14 maart 2025
0:54 - E-mail “U heeft uw abonnement gewijzigd”. Ingangsdatum 15 maart 2025
1:49 - E-mail “Uw wijziging is verwerkt”. Ingangsdaum 15 maart 2025.
De hele procedure heeft dus ruim een uur en een kwartier geduurd. Nog steeds word ik nerveus van zulke foute meldingen, net als wanneer je op Mijn NS onterecht wordt verweten dat je niet hebt uitgecheckt en daarom 20 euro in rekening wordt gebracht, wat later weer verdwijnt. Kennelijk moeten we ermee leven, maar klantvriendelijk is het niet.
Wie echt de volgende ochtend vroeg wil reizen kan maar beter het abo de dag tevoren al omzetten, ook al betaal je dan tot een paar eurootjes voor een dag waarop je niet reist.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.