beantwoord
keuzedag - kun je vrij reizen in juli en augustus
Kan ik ergens op de site de produktvoorwaarden van de Keuzedagen (bij een Voordeeluren-abonnement) vinden? Ik hoop daarmee antwoord te krijgen op de volgende vraag:
Met een voordeelurenkaart kun je ook met korting reizen:
- in het weekend voor 9 uur
- in juli en augustus voor 9 uur
- op met name genoemde feestdagen
Kan dat met een Keuzedag ook? Of moet je met bijvoorbeeld een Keuzedag in juli wel wachten tot na 9 uur om vrij te kunnen reizen?
Met een voordeelurenkaart kun je ook met korting reizen:
- in het weekend voor 9 uur
- in juli en augustus voor 9 uur
- op met name genoemde feestdagen
Kan dat met een Keuzedag ook? Of moet je met bijvoorbeeld een Keuzedag in juli wel wachten tot na 9 uur om vrij te kunnen reizen?
Beste antwoord door Thom
U kunt met een elektronische keuzedag op de chipkaart in juli en augustus de hele dag met uw keuzedag reizen, met 100 procent korting dus. Dat kan niet met papieren keuzedagen. Als u papieren keuzedagen heeft, moet u wel tot negen uur wachten, al mag u desnoods er ook voor half zeven in de ochtend mee inchecken.
Met de normale keuzedagen die u ophaalt op de automaat, reist u in deze maanden juli en augustus de hele dag gratis.
Bekijk origineelMet de normale keuzedagen die u ophaalt op de automaat, reist u in deze maanden juli en augustus de hele dag gratis.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.