Skip to main content
beantwoord

Keuzedagen

  • 9 september 2024
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Als ik mijn keuzedagen opvraag voor het nieuwe jaar krijg ik als bericht:

Momenteel heb je geen Keuzedagen meer tegoed. Per Invalid Date wordt je abonnement verlengd en ontvang je weer nieuwe Keuzedagen.

Kortom, ik krijg geen datum. Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag?

Beste antwoord door Melissa NS

Goedemiddag PaulvanderMaesen, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je nog geen duidelijk antwoord hebt gekregen. Op de dag dat jouw abonnement verlengt wordt, ontvang je ook je nieuwe Keuzedagen. Helaas is het niet mogelijk om via deze weg de gegevens op te vragen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan de dag inzien waarop jouw abonnement begint.

Bekijk origineel

3 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 509 reacties
  • Antwoord
  • 9 september 2024

Goedemiddag PaulvanderMaesen, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je nog geen duidelijk antwoord hebt gekregen. Op de dag dat jouw abonnement verlengt wordt, ontvang je ook je nieuwe Keuzedagen. Helaas is het niet mogelijk om via deze weg de gegevens op te vragen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan de dag inzien waarop jouw abonnement begint.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2024

bij mijn keuzedagen wordt vermeldt geldig tot 11-11-2024 moet dat niet 11-11-2025 zijn


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7255 reacties
  • 15 oktober 2024

De Keuzedagen hebben tegenwoordig dezelfde geldigheid als de looptijd van je abonnement. Je abonnement is dus waarschijnlijk ooit een keer op 11 november afgesloten. Je huidige Keuzedagen komen op die datum te vervallen, en dan krijg je weer 7 nieuwe Keuzedagen die tot 11-11-2025 geldig zijn.


Reageer