Beste mensen, ik heb op mijn NS business card een omzetting voor woon-werk verkeer aangevraagd van 2e naar 1e klas reizen. Ik heb een bericht gekregen dat deze aanvraag is ontvangen en dat ik de bestelling kan ophalen. Dat heb ik gedaan maar toen kreeg ik melding dat er geen bestelling klaar stond. Het gekke is dat ik de bestelling al eerder heb ‘opgehaald’ bij een service punt van Primera maar daarna de melding kreeg dat ik het niet tijdig had gedaan en dat de aanvraag was komen te vervallen. Dus daarom afgelopen week opnieuw gedaan, nu proces bij automaat op NS-station zelf gedaan, zonder resultaat.
Wel is het zo dat als ik incheck de melding krijg dat ik ingecheckt heb bij de 1e klas maar toen ik aan een conducteur vroeg of dat klopte gaf hij aan dat ik wel 2e klasse was ingeheckt. Kortom, veel verwarring maar het gaat niet goed. Kunnen jullie mij svp helpen zodat ik vanaf vlg week wel 1e klas ingesteld heb voor woon-werk verkeer?