Momenteel is het voor sommige reizigers niet mogelijk om een abonnement te bestellen via de website. In dit topic willen we je op de hoogte houden van de storing.
Onze excuses als je last hebt van deze storing. Hieronder een (tijdelijke) oplossing.
Als je al een persoonlijke OV-chipkaart hebt kun je zowel NS Flex als een Reizen op Saldo abonnement bestellen via de Klantenservice. NS Flex kan per direct ingaan. Een Reizen op Saldo abonnement neemt 10 dagen administratietijd in beslag.
Heb je nog geen persoonlijke kaart? Bestel die dan eerst via de website van OV-chipkaart. Je kunt daarna alsnog contact opnemen met onze Klantenservice om je abonnement te bestellen.
Uiteraard doen we er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra er een oplossing is laten we dit weten in dit topic.
UPDATE 17.11: Helaas is de storing nog steeds gaande, maar er is wel meer duidelijkheid over de impact. Enkel bij bestellingen van abonnementen met Reizen op Saldo (Dal Voordeel) kan dit probleem optreden. NS Flex bestellingen zouden geen probleemloos moeten werken.