Skip to main content

Ik heb zojuist meermaals geprobeerd een nieuw NS abonnement Traject Vrij af te sluiten op een nieuwe persoonlijke OV-Chipkaart die er gratis bij geleverd wordt. Echter krijg ik steeds de melding “Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart”. Dit terwijl ik heel duidelijk in het systeem een nieuwe OV-Chipkaart heb geselecteerd met daarbij een foto heb ge-upload. Heb een andere browser en een ander apparaat geprobeerd, geen effect. De telefonische klantenservice kon mij niet helpen en raadde mij aan online hulp te zoeken. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast dank!

Dit is een reiziger helpt reizigerforum en wij kunnen natuurlijk niet bij uw gegevens. Wat mij betreft zakt de telefonische klantenservice van NS hier weer door een ondergrens. De klantenservice moet dit gewoon oplossen. Ook de telefonische klantenservice.


Hallo Chris en welkom bij de NS Community,


Ik heb je naam aangepast omdat alleen moderators de naam NS mogen dragen. Ik ben bang dat mijn collega's ook alleen het advies kunnen geven om een andere browser of apparaat te proberen. Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Ik ben bang dat er iets in de cookies blijft hangen waardoor de browser denkt dat je het abonnement op een bestaande kaart wilt plaatsen. Wat je wellicht wel kan doen is eerst de kaart bestellen en vervolgens het abonnement als de kaart binnen is.


Ik heb je naam aangepast omdat alleen moderators de naam NS mogen dragen. Ik ben bang dat mijn collega's ook alleen het advies kunnen geven om een andere browser of apparaat te proberen. Er is geen storing gaande waardoor dit komt. Ik ben bang dat er iets in de cookies blijft hangen waardoor de browser denkt dat je het abonnement op een bestaande kaart wilt plaatsen. Wat je wellicht wel kan doen is eerst de kaart bestellen en vervolgens het abonnement als de kaart binnen is.

De klantenservice kan toch ook gewoon een abonnement afsluiten?


Niet op een nieuwe kaart die nog moet worden aangemaakt.


Reageer