beantwoord
vrij reisdag en toch betalen
ik had een vrij reizendag opgeladen, maar ontdekte bij het uitchecken dat ik toch moest betalen. Bij het loket konden ze me niet helpen. De website OV-chipkaart accepteert mijn declaratie niet.
Beste antwoord door Denice NS
Welkom op het Serviceforum, damiaan.
Op basis van de info die je hier geeft zou je Keuzedag gewoon gewerkt moeten hebben. Om na te gaan waarom de Keuzedag niet werkte en je toch hebt moeten betalen kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). Indien je onterecht hebt moeten betalen krijg je natuurlijk restitutie.
Bekijk origineelOp basis van de info die je hier geeft zou je Keuzedag gewoon gewerkt moeten hebben. Om na te gaan waarom de Keuzedag niet werkte en je toch hebt moeten betalen kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Twitter, Facebook, Live Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). Indien je onterecht hebt moeten betalen krijg je natuurlijk restitutie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.