Skip to main content
beantwoord

Welk abonnement past bij mijn reizen?

Geachte NS,

Dit onderwerp m.b.t. abonnement NS werkt helemaal niet, noch via mijn mobiel, noch via mijn laptop:

“Keuzehulp

Welk voordeel past het beste bij jouw reizen? Beantwoord kort een aantal vragen, dan laten wij je zien met welk abonnement jij het meeste bespaart.

1

Hoe kunnen we je het best helpen?

Ik wil advies aan de hand van mijn eerder gemaakte reizen (reisgeschiedenis).

Mijn reisgedrag gaat veranderen. Welk abonnement past bij mijn reizen?

2

Welke reizen maak je het vaakst?

Bijvoorbeeld naar je werk, familie of vrienden. Je kunt meerdere reizen toevoegen.

Reis toevoegen

Volgende stap”

Het spul blijft maar zeggen dat ik mijn begin- en eindpunt moet invullen, ook al heb ik dat al 6x gedaan.

Beste antwoord door Thom

U kunt de vraag ook hier stellen, geef zoveel mogelijk relevante gegevens. Hoe vaak u reist, of u incheckt in de spits of niet, en ook welke trajecten. Uw leeftijd en hoe lang u dit wilt doen, langer dan een maand of korter. Dat kan veel uitmaken.

U ziet, binnen de korte keren zitten ​@mrfreeze en ik al klaar, ;-)

Bekijk origineel

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25199 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

U kunt de vraag ook hier stellen, geef zoveel mogelijk relevante gegevens. Hoe vaak u reist, of u incheckt in de spits of niet, en ook welke trajecten. Uw leeftijd en hoe lang u dit wilt doen, langer dan een maand of korter. Dat kan veel uitmaken.

U ziet, binnen de korte keren zitten ​@mrfreeze en ik al klaar, ;-)

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7403 reacties
  • 11 april 2025

Hoi Iminy1,

Vervelend dat die keuzehulp niet goed werkt. Op deze community helpen reizigers elkaar en dat kan ik dus helaas niet voor je oplossen.
Maar je bent hier wel op het juiste adres om hulp te krijgen bij het kiezen van een abonnement 😀 Als je je reisgedrag (traject, dagen, tijden, etc.) kunt vermelden, zijn er hier genoeg ervaren reizigers om je een goed advies te kunnen geven, vermoedelijk zelfs beter dan zo'n online tool 😉

Reageer