Ik heb meegedaan aan NS Wintercity. Na afloop kreeg ik een mail met de vraag te laten weten hoe ik dat vond. Ik heb de vragen beantwoord, maar na klikken op “versturen” was heel kort een berichtje te lezen waarin stond dat mijn antwoorden zijn toegevoegd aan mijn klantprofiel. Ik word nu wel nieuwsgierig en vraag me af waarom dat gebeurt, het gaat immers om een evaluatie van Wintercity en niet van mij, of heb ik dat mis? En wat staat er nog allemaal meer in dat klantprofiel? Nooit gehoord dat ik er een heb. Kan ik een afschrift daarvan krijgen?
Wintercity evaluatie
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Daantje. Als je hebt meegedaan aan de NS Wintercity actie, dan heb je een abonnement. Om een abonnement te kunnen gebruiken, hebben wij bepaalde gegevens van jou nodig. Dát is jouw ‘klantprofiel’. Waarom die evaluatie gekoppeld wordt aan je klantprofiel kan ik echter niet beantwoorden. Mogelijk is dat voor eventuele opvolging of om te voorkomen dat iemand meerdere keren een evaluatie invult.
Op deze en deze pagina's kun in ieder geval je meer informatie vinden over hoe wij omgaan met die gegevens en wat voor mogelijkheden daaromtrent jij hebt. Tevens kun je daar instructies vinden over hoe je gebruik kunt maken van je recht op inzage.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.