Skip to main content

er is iets fout gegaan

  • 8 January 2024
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

 

 

Zoals op de foto te zien ik probeer al vanaf zaterdag groepstickets te bestellen voor de Horecava in Amsterdam Rai. Tot op heden krijg ik deze melding als ik klik op winkelwagen. Ook andere browsers werkt niet

8 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13027 reacties
  • 8 januari 2024

Zitten er speciale tekens in de gegevens die u invult? Mij staat er iets van bij dat het dan misgaat.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 8 januari 2024

Hier werkt het inderdaad ook wel. Kan je Tochjo's vermoeden bevestigen of dit zo is?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 8 januari 2024

Ik heb voorletters eerst met punt gedaan C.B. Jansen

En zonder punt CB. Niets lijkt te werken.... Donderdag willen we gaan namelijk maar kan die tickets dus niet bestellen


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • 8 januari 2024

Is de printscreen die je liet zien gemaakt toen je met puntjes had geprobeerd? Wat krijg je te zien als je zonder de puntjes de bestelling plaatst?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 9 januari 2024

Ik krijg dan precies hetzelfde zoals wat er op printscreen staat..


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 411 reacties
  • 9 januari 2024

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. Heb je de mogelijkheid om het te proberen met je smartphone, tablet of de computer van iemand anders? Of werkt dit ook niet?


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7047 reacties
  • 9 januari 2024

Je zou het ook nog eens in een InPrivate-venster kunnen proberen (Ctrl+Shift+N). Dat wil ook nog wel eens helpen.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13215 reacties
  • 9 januari 2024

Is er een mogelijkheid dat iemand anders de tickets aanvraagt?

Bij e-tickets vul ik 1 voorletter in, dat ook al geprobeerd?


Reageer