Hoi!
Als ik ns flex weekend vrij wil nemen voegen jullie de korting toe, maar in de voorwaarden staat:
Het aanbod om het NS Flex Weekend Vrij-abonnement 2 maanden tegen gereduceerd tarief te proberen, geldt alleen voor nieuwe klanten die in de periode van 14 april 2025 tot en met 11 mei 2025 een NS Flex Weekend Vrijabonnement afsluiten bij NS. Dit doen zij via de website (www.ns.nl of www.ns.nl/wegisweg), NS Klantenservice of bij één van de NS Servicebalies op de stations. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant.
Ik heb nu daluren met korting. Krijg ik dan later toch de normale prijs later? Het is verwarrend omdat jullie de korting wel toevoegen als ik het wil bestellen.
beantwoord
NS weekend vrij niet geldig voor mij?
Beste antwoord door MoDe
Wanneer je Dal voordeel langer dan een maand hebt, kun je wijzigen naar Flex basis. Daarna kun je gebruik maken van de weekend vrij aktie. Lukt het niet online dan kun je contact opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.