beantwoord

openen acties ns wintercity lukt niet

  • 5 December 2023
  • 12 reacties
  • 263 Bekeken

Na wel 5 keer aanmelden voor de ns wintercity krijg ik eindelijk een mail terug. Ik kan meedoen met de quiz vragen, maar de dagelijkse mails van cadeaus en acties en of een warme waardebon kan ik niet openen. Het slot blijft erop. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 5 December 2023, 11:01

Bekijk origineel

12 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had mij al aangemeld vanaf de eerste mail die langsgekomen was,  en dit 2x herhaald. Gisteravond eindelijk toegang gekregen maar dan staan alle dagen op slot.

Reputatie 6
Badge +2

Hey nurdje en Laura96 en welkom bij de NS Community! 

Dit is helaas een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Probeer het later vandaag of later deze week nog even opnieuw. Ik ga ervan uit dat dit probleem dat is verholpen.

Ik heb nu nog hetzelfde probleem, het " schuifje" werkt niet, en de cadeautjes zitten op slot, erg balen dit.

 

Ik reageer nog maar even om te laten weten dat ik gisteren nog even contact heb gehad in de chat met de klantenservice. Die had het doorgezet, en sinds gisteravond heb ik toegang tot alle logische dagen en cadeaus!

Beste NS, 

Ik kan alles nu openen en elke dag meedoen me de acties. 

Leuk opgesteld. De trein rijdt nu tenminste...

Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 

Ongewenste mail gecheckt? Er is niemand anders actief met hetzelfde mailadres?

Beste NS,

Ik heb ook het probleem dat ik de knoppen niet reageren en niet responsive zijn. Hierdoor loop ik acties en cadeautjes mis.

Hoe kan dit?

Welkom op onze NS Community, Merelrosa. Als ze al zijn verlopen, dan zijn de knoppen niet meer actief. Welke knoppen betreft dit momenteel?

Reputatie 7
Badge +3

Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 

Je hebt een abonnement, een eigen MijnNS met een eigen emailadres?

Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 

Je hebt een abonnement, een eigen MijnNS met een eigen emailadres?

Hier hetzelfde probleem, wel abonnement en account maar mail komt nog steeds niet binnen. Bijzonder irritant

Badge +3

Welkom op onze NS Community, Merelrosa. Als ze al zijn verlopen, dan zijn de knoppen niet meer actief. Welke knoppen betreft dit momenteel?

Er zijn helemaal geen verlopen acties. Voor elke dag kan je één keer meedoen, ook als die dag in het verleden ligt.

Reageer