Skip to main content

Op 31 december kreeg ik bericht dat ik na het spelen een prijs had gewonnen in de vorm van een ticket naar Parijs. Hoe verder?

Wellicht gefeliciteerd! Je weet maar nooit met WinterCity ;-)

Als het écht zo is, zou ik verwachten dat je een email met meer info zou moeten hebben ontvangen. Wellicht in spam?

Of wellicht op het verkeerde been gezet door het lachende koekpoppetje dat je óók bij níet winnen te zien krijgt (ipv een bedroefde variant)...

Het volgende staat in de voorwaarden over de prijzen:
Winnaars krijgen op het moment dat zij zien dat ze een prijs hebben gewonnen een pop-up scherm te zien. Hierin staan de contactgegevens van de winnaar. De winnaar dient deze direct te controleren en in geval van onvolledigheid aan te vullen via het pop-up scherm dat getoond wordt. De winnaar ontvangt tevens een bevestigingsmail. 
Prijzen worden verzonden naar het adres zoals dat door de winnaar is ingegeven en indien er niks is aangepast naar het adres zoals dat bij NS bekend is. Bij prijzen met 1 tot maximaal 5 winnaars wordt eerst contact opgenomen met de winnaar en hier dient winnaar binnen 5 werkdagen op te reageren, zoals gesteld in de actievoorwaarden bij de betreffende acties. Als de winnaar niet tijdig reageert, vervalt de prijs terug aan NS.

Als dit niet het geval is, dan ben ik bang dat er sprake is van spam.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wel van andere acties. Dat is toch raar?

Helaas bent u niet de eerste die verneemt iets gewonnen te hebben maar vervolgens niks krijgt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wel van andere acties. Dat is toch raar?

Van dingen die je krijgt (kortingscode, coupon etc) krijg je altijd een email. Die win je niet, die krijg je.

Van serieuze prijzen krijg je enkel een email als je daadwerkelijk gewonnen hebt, niet als je níet gewonnen hebt. Althans, zou het moeten werken. Soms krijg je ook een email dat je gewonnen hebt, als je dat níet hebt... (vorig jaar een overnachting, dit jaar een chef-aan-huis). Maar ga er maar vanuit dat je niet gewonnen hebt.

Of bel de klantenservice, wellicht dat zij kunnen nagaan op basis van je emailadres of je gewonnen hebt, maar ik acht de kans klein.

Reageer