Wat een drama de NS. Onze vlucht naar Parijs zou vertrekken om 14:15 wij zouden om 11.25 op schiphol aankomen. Ivm met een storing op het spoor of een suïcide moesten we na een uur stil te hebben gestaan zelf een taxi regelen. De conductrice gaf aan de kosten te kunnen verhalen op de ns. Tevens waren er bussen naar Zwolle maar u zal vast begrijpen dan hadden we onze vlucht gemist en tevens onze andere vlucht die om 19:00 zou vertrekken vanaf Parijs naar de Indische Oceaan. Zelf een taxi geregeld en echt alles net gehaald op de kop af. Naar de vakantie contact opgenomen met de NS u raadt het al heeft u een schriftelijke verwijzing? Ik gaf aan dat de conductrice van dien ons het mondeling had toezegt ivm de omstandigheden. Sorry dan kunnen we niks voor u doen dus €550. Konden wij uit eigen zak betalen. Voor 5 personen de vlucht missen a 1700€ p.p. Had ik er achteraf liever gehad. Ik ga rechtszaak aanspannen! Wat ik mis professionaliteit en empathie. Dus mocht u een belangrijke afspraak hebben zou ik NS niet adviseren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.