Skip to main content

Ondervindt u ook een ontmoedigingsbeleid van de NS bij Geld terug bij vertraging?

Het overkomt mij de laatste tijd vaak dat claims geld terug bij vertraging ten onrechte worden afgewezen. Dan maak je bezwaar door op de afwijzingsmail te reageren. Een toewijzing volgt dan meestal redelijk snel, maar nu wacht ik al bijna 4 weken op een reactie. Chat of bellen met Klantenservice helpt niet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. NS voert een ontmoedigingsbeleid als het gaat om Geld terug bij vertraging!

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 4 april 2025

Ik heb de laatste tijd een aantal claims gedaan ivm vertraging, die waren binnen 5 minuten goedgekeurd en een paar dagen later waren ze uitbetaald.

Maar inderdaad, het is niet altijd even duidelijk waarom claims afgewezen worden, en dat je daar op kunt reageren. Handmatige controles laten langer op zich wachten. Uiteindelijk komt het meestal goed, maar het duurt even.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 4 april 2025

Mijn collega's op die afdeling lopen helaas iets achter. Momenteel zijn ze bij 10 maart met het afhandelen van deze mails. Excuus dat het iets langer duurt!

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 4 april 2025

Tja, als je contact blijft zoeken over de afhandeling van jouw claim duurt het alleen maar langer voordat ze aan jouw claim toekomen.

Reageer