Skip to main content
beantwoord

verzenden van verloren telefoon in de trein

  • 12 maart 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Beste NS,

Vorige week (5 maart) ben ik de telefoon verloren in de trein van 's-Hertogenbosch naar  Zutphen (rond 12.30 uur). In een mail is gemeld dat deze is gevonden. Ik heb bedrag van € 15,- overgemaakt (aanvraagnummer 25632446). Maar de telefoon na 7 dagen nog niet ontvangen.

 

Graag reactie.

 

Groet, Mary Vlassak

 

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi maryvlassak,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klanteNService. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij hebben geen inzage in je gegevens.

Bekijk origineel

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7332 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Hoi maryvlassak,

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klanteNService. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij hebben geen inzage in je gegevens.


Reageer