Skip to main content
beantwoord

Bussen verdwenen uit de NS reisplanner


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Sinds deze week (6-1-2025) staan de bussen van station Den Bosch naar de bushaltes in Vlijmen en Drunen niet meer in de reisplanner. Specifiek: bus 301 en bus 136. Deze bussen rijden wel gewoon en staan ook in de app 9292. De NS app geeft nu een heel omslachtige route met andere bussen weer.
Komen de bussen snel weer gewoon terug in de planner te staan? 

Beste antwoord door Floor NS

Ik heb de melding van dit incident doorgezet bij de betreffende afdeling en van hen hem ik vernomen dat ze ermee aan de slag gaan! 

Bekijk origineel

11 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 210 reacties
  • 7 januari 2025

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!


  • Koploper****
  • 20311 reacties
  • 7 januari 2025
Floor NS schreef:

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!

De dienstregeling van de bussen in Brabant is afgelopen weekend veranderd. Wellicht zijn de nieuwe gegevens niet goed aangeleverd.


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 2025 reacties
  • 7 januari 2025
Tamzin schreef:
Floor NS schreef:

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!

De dienstregeling van de bussen in Brabant is afgelopen weekend veranderd. Wellicht zijn de nieuwe gegevens niet goed aangeleverd.

Dat laatste schijnt inderdaad aan de hand te zijn: de dienstregeling is pas heel kort vooraf gepubliceerd en dus mogelijk nog niet overal ingeladen.

Afgelopen weekend stonden alle lijnen van Arriva zelfs dubbel in de apps met reisinformatie, dus ergens ging het niet echt lekker.


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 7 januari 2025
Tamzin schreef:
Floor NS schreef:

Hi W.E.! Welkom bij de NS Community. Ik heb begrepen van cato van den reek dat dit probleem ook betrekking heeft op andere bussen die vertrekken vanaf 's-Hertogenbosch. Ik ga het voor jullie uitzoeken!

De dienstregeling van de bussen in Brabant is afgelopen weekend veranderd. Wellicht zijn de nieuwe gegevens niet goed aangeleverd.

 

Op 2 januari kon ik een reis plannen die ik deze week niet meer kan plannen dus het is niet gewoon een vertraging in ieder geval. Bus 6 in Den Bosch wordt ook niet gevonden.

Werkt wel: https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek='s-Hertogenbosch&vertrektype=treinstation&aankomst=51.70839536,5.34358681&aankomsttype=adres&aankomstlabel=Europalaan%2030,%205232BC,%20's-Hertogenbosch&type=vertrek&tijd=2025-01-02T08:30&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&context=arnu%7CfromLocation%3D51.690069,5.294458%7CtoLocation%3D51.708398,5.343584%7CdestinationName%3DEuropalaan%2B30%252C%2B5232BC%252C%2B%2527s-Hertogenbosch%7CplannedFromTime%3D2025-01-02T08:26:00%2B01:00%7CplannedArrivalTime%3D2025-01-02T08:48:00%2B01:00%7CexcludeHighSpeedTrains%3Dfalse%7CsearchForAccessibleTrip%3Dfalse%7ClocalTrainsOnly%3Dfalse%7CtravelAssistance%3Dfalse%7CtripSummaryHash%3D976484730&ritnummers=6%7C

Geen resultaten (zelfde tijd en dag deze week): https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek='s-Hertogenbosch&vertrektype=treinstation&aankomst=51.70839536,5.34358681&aankomsttype=adres&aankomstlabel=Europalaan%2030,%205232BC,%20's-Hertogenbosch&type=vertrek&tijd=2025-01-09T08:30&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT


Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 210 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2025

Ik heb de melding van dit incident doorgezet bij de betreffende afdeling en van hen hem ik vernomen dat ze ermee aan de slag gaan! 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025
Floor NS schreef:

Ik heb de melding van dit incident doorgezet bij de betreffende afdeling en van hen hem ik vernomen dat ze ermee aan de slag gaan! 

Fijn, bedankt! 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 8 januari 2025
W.E. schreef:

Sinds deze week (6-1-2025) staan de bussen van station Den Bosch naar de bushaltes in Vlijmen en Drunen niet meer in de reisplanner. Specifiek: bus 301 en bus 136. Deze bussen rijden wel gewoon en staan ook in de app 9292. De NS app geeft nu een heel omslachtige route met andere bussen weer.
Komen de bussen snel weer gewoon terug in de planner te staan? 

Precies hetzelfde in Tilburg! 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 9 januari 2025

Ik heb hetzelfde probleem met arriva buslijnen 156 en 158. Dit probleem zie ik al sinds medio december 2024. Bij de genoemde lijnen is geen wijziging in de tijden geweest. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Van deur tot deur plannen werkt nu niet. 


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 1668 reacties
  • 9 januari 2025

Ik zet het door, bedankt voor de attentie(s).


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 10 januari 2025

De bussen van Den Bosch naar Tilburg staan weer in de app zie ik!


  • Intercity
  • 7 reacties
  • 10 januari 2025

Bussen binnen Den Bosch voor zover ik zie ook weer! Bedankt


Reageer