Goedemiddag,
Een tijdje geleden heb ik de NS app opnieuw gedownload. Bij het aanmelden viel het mij op dat ik voor één van mijn twee OV-chipkaarten ik de pushmeldingen voor in- en uitchecken niet meer kan inschakelen. Wanneer ik de meldingen probeer in te schakelen krijg ik een foutmelding (bijgevoegd in de afbeeldingen). Voor de andere OV-chipkaart werken de notificaties wel naar behoren.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals de ov chipkaarten verwijderen, app opnieuw downloaden en zelfs een nieuw account aangemaakt maar helaas allemaal zonder succes. Ook heb ik de OV chipkaart los (zonder account) toegevoegd in de NS app. Hierbij krijg ik dezelfde foutmelding. Het lijkt wel alsof het probleem zich specifiek bij mijn OV chipkaart voordoet.
Ik draai de NS app op IOS 15.2. Weet iemand nog meer opties die ik kan proberen of zit er een bug in de NS app?
Groetjes, Floris
