Gaat de (directe) intercity vanuit het noorden naar Rotterdam binnenkort weer rijden of is hij definitief uit de dienstregeling?
Intercity zwolle rotterdam
Beste antwoord door Thom
Ik woon zelf in Gouda en kom vaak vanuit Leeuwarden, de haedsted ;-). Voor mij maakt het niet uit, heerlijk die rechtstreekse verbinding, maar het is bijzonder onhandig in vergelijking met vroeger om in Gouda over te moeten stappen voor Rotterdam - en niet eens altijd in een intercity. Verbindingen tussen de provinciehoofdsteden met de grote steden in de Randstad horen rechtstreeks te zijn, dat voelt veel beter.
Maar goed, deze keuze is niet helemaal onbegrijpelijk, al blijf ik het onhandig vinden, zeker voor die mensen die na Rotterdam nog verder moeten.
â
Voor mij persoonlijk zijn deze verbindingen veel gunstiger omdat ik makkelijker met Dalvrij in de daluren naar de beschaving kan reizen. 8.59 zonder overstap in plaats van 08.54..Twee keer naar Enschede zonder overstap is ook een heerlijke verbetering. En Bommel moppert dus niet. ;-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.