Skip to main content
beantwoord

uitval treinen naar Rotterdam

Heepy

De trein naar Rotterdam vanuit Tilburg rijdt meer niet dan wel. 
Ik reis meerdere keren per week op en neer voor mijn werk in wisselende diensten  
Het komt meer voor dat de trein die ik wil niet rijdt als dat hij wel rijdt. 
Redenen zijn uiteenlopend. 
Dikwijls dienstregeling wijziging of hij staat er gewoon niet meer op. 
en dan niet 1 trein. 
Nee. 
Neem vandaag, 9.06 Den Haag vervalt in Tilburg. 
9.14 Schothorst in Breda staat er niet op ( daar rijt Den Haag wel om  6.23) 

En zo is het elke dag iets.

Moet de NS zich niet aan afspraken houden. Ik heb het idee van niet. 
Als ik mijn werk zoals jullie zou doen zou ik me schamen. 

Beste antwoord door Erryt NS

Ik zal je signaal doorzetten dat je hier vaak last van hebt en neem daarbij de aangegeven tijden mee. Uiteraard moeten wij ons aan de afspraken houden en dat proberen wij ook uiteraard. Indien je een vertraging hebt van 30 minuten of meer kan je hier een claim voor indienen. Hopelijk merk je snel verbetering.

*Edit: Als de HSL onderdeel van de reis was dan kan je bij een vertraging vanaf 15 minuten al een claim indienen. Bedankt voor de tip, op een dag!

Bekijk origineel

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 2 april 2025

Uiteraard moet NS zich aan de afspraken houden. Maar als monopolist is er geen mogelijkheid om ze er op aan te spreken. Slecht werk afleveren heeft geen consequenties voor ze. En u als klant bent de pineut.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 3 april 2025

Ik zal je signaal doorzetten dat je hier vaak last van hebt en neem daarbij de aangegeven tijden mee. Uiteraard moeten wij ons aan de afspraken houden en dat proberen wij ook uiteraard. Indien je een vertraging hebt van 30 minuten of meer kan je hier een claim voor indienen. Hopelijk merk je snel verbetering.

*Edit: Als de HSL onderdeel van de reis was dan kan je bij een vertraging vanaf 15 minuten al een claim indienen. Bedankt voor de tip, op een dag!

Reageer