beantwoord
Verbinding Alkmaar Den Haag
Voortdurend tracht de NS de verbindingen te optimaliseren. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om rechtstreeks van Alkmaar naar Den Haag te reizen. Veel mensen uit Noord Holland werken in Den Haag of moeten daar geregeld zijn. Wordt het niet eens tijd hiervoor een rechtstreekse lijn te starten ? Dat zou heelveel files sparen en veel woon en werk plezier voor deze groep opleveren.
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Reiziger 49 en welkom bij de NS Community,
Ik zal je suggestie doorzetten, maar durf bijna wel te zeggen dat dit niet op korte termijn zal gebeuren. Dit brengt erg veel kosten met zich mee en met een overstap van enkele minuten in Haarlem lijkt mij niet dat deze verbinding rechtstreeks zal worden.
Bekijk origineelIk zal je suggestie doorzetten, maar durf bijna wel te zeggen dat dit niet op korte termijn zal gebeuren. Dit brengt erg veel kosten met zich mee en met een overstap van enkele minuten in Haarlem lijkt mij niet dat deze verbinding rechtstreeks zal worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.