Skip to main content

Hallo , ik heb 2 etickets besteld en netjes ontvangen in de ap en een ook de bevestegings mail ontvangen 

Omdatmijn partner geen mobiel heeft wil ik de e tickets ook printen

In de app staat bij de tickets dat er 1 bijlage bij zit , klik ik daar op kom ik op een blanco pagina . in de app verwijzen ze me door naar de mail en als ik in de mail ,tickets afprinten aanklik kom ik weer in de app en word daar weer naar de email verwezen .maakt voor nu niet uit omdat het via de pc wel is gelukt , maar bij terugkeer van onze overwintering boek ik weer tickets dmv de ap en dan moet het toch via de samsung tab 8 of de samsung telefoon en daar via een printshop printen .  Wat doe ik fout ? Alvast bedankt aan ieder die weet hoe ik het moet doen , of wat ik verkeerd doe mvg Jacqueline 

Ik wil mijn e-ticket kunen printen, ik krijg geeb pdf, te downloaden vanuit de mail aleen dat mag ik loaden met de app.

Vanuit de e-mail kun je naar de PDF. En die kun je afdrukken. Wat gebeurt er precies als je dat probeert?

Hallo Xyzw en welkom bij de NS Community,

Dat is vreemd dat je deze optie niet te zien krijgt. Deze optie moet wel naast de knop laden in de app staan. Heb je toevallig ook een laptop of een pc waarmee je de tickets kan openen? Een ander apparaat zonder de app zou ook deze mogelijkheid moeten bieden. 

@Xyzw Wat voor soort kaartje heb je gekocht? Een Jongeren Dagkaart Dal kun je bijvoorbeeld níet printen, die kun je enkel in de app zetten (en ook enkel in de app aanschaffen).

Op de getoonde pagina staat als het goed is ook een optie ‘toon desktopversie’ en dan zou de optie om te printen er wel bij moeten komen.

Blijkbaar vindt de mobiele site het voldoende om ‘laden in de app’ te tonen (die je meestal wel op je telefoon hebt), of gaat ervan uit dat op een telefoon geen printer aangesloten is.

Reageer