Ik wil voor zaterdag 3 mei een e-ticket kopen voor Rotterdam-Breda. Bij alle Nederlandse treinen staat dan dat ik PrijsTijd korting kan krijgen, maar niet bij de Eurocity van de NMBS. In de voorwaarden voor PrijsTijd Deals staat dat deze niet geldig zijn voor binnenlandse trajecten van internationale treinen waarvoor gereserveerd moeten worden. Verder staat er als je het ticket wil kopen alleen dat het geldig is tussen 10.00 en 16.00. Ook hier staat niets over de geldigheid in de NMBS Eurocity. Stel ik koop zo'n ticket en ik neem de NMBS trein, kan ik dan gezeur krijgen?
beantwoord
PrijsTijd Deals en Eurocity Brussel
Beste antwoord door Momo
Het doel van NS wat betreft PrijsTijdDeal tickets is kaartjes te verkopen op tijden, trajecten en treinen die rustig zijn en waar normaal gesproken veel stoelen leeg zijn. Als dat bij die Eurocity Rotterdam-Brussel niet het geval is (of in ieder geval de verwachting zo is), zal NS ook geen PrijsTijdDeal tickets aanbieden voor die trein om je zo te verleiden de andere treinen te nemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.