Beste,
Bedankt dat jullie het verloren voorwerp terug hebben gevonden. Maar helaas is er nooit melding gemaakt dat deze op het station opgehaald kon worden. Nu wordt er email gestuurd dat voor 15 euro het verzonden kan worden.
Dit is niet echt klantvriendelijk te noemen?
Met vriendelijke groet,
Vervelend maar u heeft het tenminste terug.
Beste,
Bedankt dat jullie het verloren voorwerp terug hebben gevonden. Maar helaas is er nooit melding gemaakt dat deze op het station opgehaald kon worden. Nu wordt er email gestuurd dat voor 15 euro het verzonden kan worden.
Dit is niet echt klantvriendelijk te noemen?
Met vriendelijke groet,
Het ligt er maar net aan waar het gevonden voorwerp is ingeleverd. Had je daar een melding van gekregen ? Het wordt dus niet naar "uw" station gebracht.
Het kan dus zomaar gebeuren dat het voorwerp in Sittard verloren is en in Hoorn is ingeleverd. Dan is voor 15 euro verzenden waarschijnlijk goedkoper.
Fijn dat het gevonden is.
ik heb iets in de trein GEVONDENĀ en heb daar een melding over gestuurd naar NS. Maar nu krijg ik een mail terug (waar ik niet op kan reageren) dat mijn VERLOREN voorwerp niet is gevonden.
WAT NU TE DOEN?
Het lijkt erop alsof je het opsporingsformulier hebt ingevuld. Je kunt hiervoor even contact opnemen met onze klantenservice via 030-7515155 of een berichtje sturen op X of Facebook zodat deze melding afgesloten kan worden. Wanneer je zelf een voorwerp vind, mag je deze afgeven bij een NS-medewerken op het station of in de trein.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.