On 2nd of April, I took train from Groningen to Schipol airport. However, the train was blocked during the trip. I have to take buses and metro tranfered three times. I would like to get a refund from NS.
Bladzijde 1 / 1
Waren er geplande werkzaamheden? Dan krijg je geen geld terug als NS alternatief vervoer aanbiedt. Hoe heb je precies gereisd? Met welke vervoerders en hoe laat?
Did you catch the plane?
In case of a delay of 30 minutes or more you can request a refund of part of your ticket price, www.ns.nl/en/customer-service/refunds/refunds-for-delays-on-a-domestic-route.html.
Planned delays, for example work, will not be reimbursed.
For other questions you can chat or call.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.